W TWO WORLDS



otuzlu yaşlarının başlarında iki kişinin aşk hikayesini konu almaktadır. Aynı zamanda fakat farklı dünyalarda yaşayan iki insanın hikayesidir. Oh Yun Joo, babası ünlü bir çizgi roman yaratıcısı olan bir cerrahtır. bir gün aniden babası ortadan kaybolur, Oh Yun Joo onu aramak için atolyesine gider fakat babasının yerine kanlar içinde bir adamı, Kang Chul'u bulur. Kang Chul tarafından kaçırılıp farklı bir boyuta geçer. 

Aslında uzunca bir süre başlamayı düşünüp yarım bıraktığım dizilerden .

Diziyi  ilk başta kavraması zor görmüştüm ama meğersem kavramaktan zor olan finali hazmetmek oldu.

gerçekten senaryosu harika gitti iki dünya arasıda kalmak bence ancak böyle anlatılrdı ama finalini cidden beğenmedimmmmm. karakterler bu kadar uyumluyken dizi çok güzel ilerlerken bence sonu angst son olmalıydı  dizide ağlamımz gerekiyordu bunu dışnda .




So hee ye umarım sadece ben sinir olmadım ? yani o  karakterin varlığı otomatik olarak beni rahatız etti ama yinede madem öyle karakterin var iliklerine kadar bize hissetir arkadaş .
en büyük bombaları bu  kız patlatacaktı bence dizide 



Gelelim Chul ho ya . YA SEN KİMSİN ? So hee de istediğim her şeyi bu adama vermişler .
ya bi rahat dur diyip elime tava alp kafasına vurmak istediğim sadece o vardI dizide .





puanm 8.9 lsa da bütün puan finalden kaybetmiş gibi olmasını istemem gördüğüm eksikler elebette oldu ama elbette her dizi mükemmel değildir 


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.